چگونه شرایط تحصیل در انگلستان را برای خود محیا کنیم؟
نوشته شده توسط : نت ویر

شرایط تحصیل در انگلستان

بسته به نوع انتخابی شما برای تحصیل در انگلستان، شرایط ورودی مختلفی وجود دارد. نکته مهم در مورد تحصیل در انگلستان این است که حتی اگر شرایط یک دوره را نداشته باشید، می توانید دیگری را در سطح متفاوتی انتخاب کنید و راه خود را ادامه دهید. انگلستان طیف وسیعی از گزینه های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی در تمام سطوح ارائه می دهد. بهبود مهارت های زبان انگلیسی شما قبل از اینکه بتوانید در اکثر موسسات آموزش عالی و بیشتر در انگلستان تحصیل کنید، به درک خوب زبان انگلیسی نیاز دارید. تحصیل در یک دوره زبان انگلیسی در انگلستان، مانند انگلیسی برای مقاصد آکادمیک (EAP) یا یک دوره قبل از جلسه، شما را برای ادامه تحصیل آماده می کند. گزینه دیگر این است که قبل از آمدن به انگلستان، در کشور خود در یک آزمون انگلیسی مانند آیلتس شرکت کنید. سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) در نوع خود بهترین آزمون انگلیسی در جهان است که چهار مهارت زبانی گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن را آزمایش می کند. بیش از 1000 موسسه انگلیسی آیلتس را به رسمیت می شناسند و این آزمون در بیش از 125 کشور مختلف در دسترس است. همچنین می توانید در آزمون پیرسون آکادمیک انگلیسی (PTE Academic) شرکت کنید که به صورت آنلاین در مراکز تست پیرسون برگزار می شود. این آزمون توسط بیش از 100 موسسه در بریتانیا به رسمیت شناخته شده است و به طور دقیق توانایی های گوش دادن، خواندن، صحبت کردن و نوشتن زبان انگلیسی افراد غیر بومی را اندازه گیری می کند. شرایط ورود به تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان مدارک مورد نیاز شما بستگی به دوره ای دارد که می خواهید تحصیل کنید. شما باید حداقل 13 سال تحصیل را در کشور خود یا در انگلستان گذرانده باشید و مدارک پیش دانشگاهی معادل A-levels انگلستان، Scottish Highs یا National Diploma را داشته باشید. اگر هنوز این مدارک را ندارید نگران نباشید - هنوز هم می توانید در انگلستان تحصیل کنید.

شرایط ورود به دانشگاه در انگلستان

هر دوره در انگلستان ورودی خود را تعیین می کند، بنابراین آنها به طور قابل توجهی متفاوت هستند. اکثر برنامه های تحصیلی در انگلستان مستلزم این هستند که دانش آموز سطوح A را گذرانده و نمرات خاصی را کسب کرده باشد، مثلاً 4 نمرات B، یا نمرات معادل در BTEC یا GNVQ. بنابراین در یک دانشگاه دوره های مختلف الزامات متفاوتی خواهند داشت و دانشگاه ها در کل ممکن است الزامات خاصی داشته باشند که همه دانشجویان باید آنها را برآورده کنند. به عنوان مثال، دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج عموماً از همه دانشجویان می‌خواهند در مصاحبه شرکت کنند، دانشگاه‌های دیگر نیازی به این ندارند. همچنین، به‌عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که به بریتانیا می‌آیند، همچنان می‌توانید در دانشگاه حضور داشته باشید، حتی اگر سطح A را نگذرانده باشید و در سیستم بریتانیا تحصیل نکرده باشید، اما باید با مدیر آن برنامه تماس بگیرید تا بفهمید چه چیزی چیست. مدارکی از کشور خود که باید ارائه دهید.

بنابراین، چگونه می‌توانید موارد مورد نیاز یک دوره را پیگیری کنید و چگونه درخواست می‌کنید؟ در انگلستان، این کار از طریق سرویس پذیرش دانشگاه و کالج ها (UCAS) انجام می شود که تمام درخواست های پذیرش دانشگاه در بریتانیا را پردازش و دریافت می کند. با این حال، اگر می‌خواهید ابتدا دانشگاه‌های بریتانیا را بررسی و مقایسه کنید، می‌توانید در جستجوی مدرسه انگلستان ما شروع کنید.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: